گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

......

وقتی نتونی کسیو عاشقانه بخوای چون اونی که میخوای دیگه نیست  نمیتونی زندگی  رو اونجور که باید پیگیری کنی.دختر مردم گناه داشتم امروز زدیم بهم  مراسمو ههه .از ثمرات  دل دادنه به ادم ناا هل همینه.

باید هیجان رود باشی تا غربت سنگ را بفهمی

دستان مرا بگیرو رد کن

از پچ‌پچ‌کوچه های بن بست

نامت وسط ستایش عشق

از روز الس بوده و‌هست

ای پادشه نیاز دستان

اعجاز طواف ماه و‌خورشید

سرخ است هنوز اسمانت

.....  هیییی

باید هیجان رود باشی

تا غربت سنگ را بفهمی

بایددددد لب روزه خون بنوشی

تا سفره ی تنگ را بفهمی

 کم کم دیگه دارم میرم سر زندگی مشترک بماند که هیچ وقت نمیتونم اونجور که باید برای دختر مردم باشم چون اولین علاقه ام نابودم  کرد خدا نگذره ازش که باعث شد من اینجوری بی احساس بشم  تو زندگیم

سخته واسه عشقت بشی رفیق


اون تو اونم دنیات اونم عشقی که دنبالش می گشتی

این من منه تنها همونم که ازش ساده گذشتی

اون تو اونم دنیات اونم عشقی که دنبالش می گشتی

این من منه تنها همونم که ازش ساده گذشتی

دلگیرم از دنیای آشوفتم با گریه حرفام و بهت گفتم

لعنت به تو لعنت به این آهنگ هرجا میرم یاد تو می افتم

این رابطه تموم شد اما هر روز پیرم می کنه زخماش

سخته واسه عشقت بشی رفیق سخته واسه عشقت بشی داداش



شاید منم باید می گفتم ته این رابطه هیچه

اونقدر نمی ذاشتم بوی ادکلنت اینجا بپیچه

شاید منم باید می گفتم ته این رابطه هیچه

اونقدر نمی ذاشتم بوی ادکلنت اینجا بپیچه

دلگیرم از دنیای آشوفتم با گریه حرفام و بهت گفتم

لعنت به تو لعنت به این آهنگ هرجا میرم یاد تو می افتم

این رابطه تموم شد اما هر روز پیرم می کنه زخماش

سخته واسه عشقت بشی رفیق سخته واسه عشقت بشی داداش

سبحان الله . امان از بی وفایی



یا من هو اله کلشی،یا من هو خالق کلشی،یا من هو صانع کل شی،یا من هو قبل کل شی،یا من هو‌بعد کلشی.یا من هو قادر علی کل شی

تو تموم این چند سالی که با من بود همیشه شب های قدر براش دعا کردم که سالم‌باشه  دعا کردم  عاشق بمونیم بهم‌برسیم.کنارش هر‌وقت حرف شد ازش خواهش کردم اگر نشد بهم‌برسیم باید اینجور که بهت میگم‌ترکم کنی  راهشو بهش گفتم.ولی وقتش که رسید کار خودشو کرد، انگار فقط لنگ شوهر بود که بره . امشب هم‌براش دعا میکنم‌هرجا هست سالم‌باشه ولی خدا رو قسم میدم به فرق شکافته حضرت علی که ظلمی که خودش و خانوادش در حقم‌کردن رو بهشون برگردونه تمام افسردگیهام تموم غصه هام .یه چیزی تو زندکیشون کم بذاره تا اخر عمرش یاد  بی وفایی که کرد بمونه و‌منتظر  اون دنیا چون من هیچ وقت حلالش نکردم همشون باید تقاص پش بدن ولی نه از دست من.خدام باید  تقاص کنه

التماس دعا هر کی خوند برام‌دعا کنه حالم عوض شه خستم

این همه بی تابی

دوباره شب و سکوت یه اهنگ  غمگین که داره میخونه

هنوزم به یادشم بغض تو گلومه اون نمیدونه...

نمیدونه واسه اونکه چشمام از اشک پره این همه بی تابی

شبا رو با چشمای نیمه بسته و خیس، یه عمره بی خوابی

 بغضمو  میخوریم از ش دلخورم

عکسایی که با همین رو هی میبرم

با خودم  هی میگی  خسته شدم ازت 

قانع میکنم خودمو اینجوری:((

وقتی تو تنهایی عطرشو حس کنی بی هوا ،یهوهواشو میکنی

دلت میخواد با این اهنگ غمگین عکساشو  دونه دونه نگاه کنی

میشکنه بازم سکوت شب بازم گریه و تب، زیر لب بگی

کاش بودو یکمی با هم حرف میزدیم دلمو یکم اروم میکرددد